Best Transport klimakompenserer vores kørsler 100%Læs mere

Velkommen til Best hjemmeleveringer – kun i Sverige og Norge.

Få din vare levereret hjem til døren på en dag og tidspunkt, hvor du er hjemme.

Denne Service kommer også snart til Danmark

Følg din forsendelse på vores oversigt kort på din smartphone!

Når en forsendelse er lastet på en vogn (i tidsrummet 18.00-22.00) vil du som modtager få en SMS* med et link til vores leveringsportal.

Klik på linket og derefter på globussen så kan du se på et kort, hvor bilen befinder sig.

På leveringsportalen står der yderligere inden for hvilket tidsrum at kunden kan forvente at modtage sin vare, samt hvor mange stop chaufføren har inden de ankommer til kunden.

*Desværre kan vi ikke tilbyde alle kunder mulighed for at følge forsendelse på et kort. Nogle af vores biler er ikke udstyret med GPS-sporing. Vi arbejder løbende på at give alle vores kunder en god og meget præsis fragtoplevelse.

Hem

Giv os din mening
– hver levering tæller med.

Når forsendelsen er leveret så kan du se via vores leveringsystem hvornår leverancen fandt sted samt hvem, der kvitterede for forsendelse. Modtageren har ydermere mulighed for at bedømme oplevelsen. Det kan både gøres ved at angive på en skala fra 1 til 5 stjerner samt ved at komme med en kommentar.

Kan vi ikke levere din vare, prøver vores chauffører at kontakte dig via telefon.

Når vi ankommer til en aftalt adresse, leverer vi varen til modtagerens dør (indgang). Hvis vi mod forventning ikke har fået dørkode eller ikke kan komme ind i en opgang, vil der blive ringet til dig på det telefonnummer, som du har angivet ved Internetkøbet. Såfremt vi ikke kan komme i forbindelse med dig, som er modtager af leveringen, må Forsendelse returneres. Du vil derefter blive kontaktet af enten Best eller alternativt af den kundesupport fra den E-handelsbutik, hvor du har handlet din vare og aftale for yderligere levering.

hemleverans-samtal

Kontakt kundeservice

Såfremt du ikke har modtaget en SMS, kan du kontakte vores kundeservice for at få information om din forsendelse.

Ofte stillede spørgsmål:

Jeg afventer en forsendelse fra Best i aften. Vil høre om I cirka kan oplyse, hvornår den kommer?

Du vil modtage en meddelelse via SMS ca. kl. 17.15-17.30, hvor du kan følge din forsendelse på et kort via et link. Her kan du se, hvornår det er din tur til at modtage din forsendelse – antal stop/tidspunkt.

Jeg kan ikke følge min forsendelse (linket virker ikke)

Linket virker først, når vognen er lastet og er klar til afgang fra terminalen.

Jeg har glemt at angive min dørkode – kan I hjælpe mig?

Chaufføren vil ringe til dig når han finder ud af at porten er låst. Sørg derfor for at være klar ved telefonen, så du kan sørge for at chaufføren let kan komme ind og Forsendelse kan ske som aftalt.

Ringer chaufføren når han er på vej?

Chaufføren ringer ved ankomst hvis han ikke kan komme frem ved indgangen.

Jeg missede min forsendelse – hvad gør jeg nu?

Kontakt venligst din E-handler og aftal nærmere for en ny leveringsdag.

Jeg afventede en forsendelse i aftes men der kom aldrig et bud?

Såfremt du modtog en SMS ang. levering, kontakt venligst Best Transports kundeservice eller alternativt din E-handler.

Jeg er ikke hjemme, når varen bliver leveret. Kan I efterlade varen udenfor døren?

Såfremt vi har tilladelse fra E-handleren samt at din forsendelse ikke indeholder receptpligtig medicin/alkohol/tobak kan vi godt stille varen udenfor døren. Bestillinger med høj værdi kræver normalt modtagelse af sikkerhedsmæssige årsager.

Kan jeg få nummeret til chaufføren?

På grund af privatlivets fred, udleverer vi ikke telefonumre til vores biler.

Kan I komme inden for et kortere tidsrum?

Nej, vi har et tidsrum for levering mellem kl. 18.00-22.00. Vi har desværre ikke mulighed for at afvige fra dette. Vi sender derimod en SMS, hvor du kan følge din forsendelse og se, hvornår det bliver din tur til at tage imod din vare.

Close
Besttransport.dk bruger cookies.
Ved at vælge by accepterer du, at vi bruger og gemmer cookies på din computer.