Best Home

Spørgsmål

fråga.png

Jeg afventer en pakke via Best Transport i aften. Jeg vil gerne vide hvornår I kommer?

Du vil modtage en meddelelse via SMS ca. kl. 17.15-17.30, hvor du kan følge din forsendelse via et live link. Her kan du se, hvornår det er din tur til at modtage din forsendelse – antal stop og tidspunkt.

fråga3.png

Jeg kan ikke følge min pakke. Jeres track & trace virker ikke.

Vores link virker først, når pakken er lastet til levering og er klar til afgang fra terminalen.

Så kan du følge din forsendelse via et live link.

fraga7.png

Kan jeg få telefonnumer til jeres chauffør?

På grund af privatlivets fred, udleverer vi ikke telefonumre til vores chauffører.

Vores chauffør ringer til dig, hvis der er udfordringer med din levering.

fråga2.png

Jeg er ikke hjemme, når I prøver at levere min pakke. Hvad gør jeg nu?

Såfremt vi har tilladelse fra E-handleren, eller får en skriftlig fuldmagt, så kan vi godt stille varen udenfor døren.

Ellers aftal eventuelt en ny leveringsdag, som passer dig.

Bestillinger med høj værdi, kræver normalt modtagelse af sikkerhedsmæssige årsager.

fraga4.png

Jeg har glemt at angive mit husnummer eller dørkode, eller andet. Hvad gør jeg?

Kontakt os snarest for, at få opdateret dine informationer. Ellers så ringer vores chauffør til dig, når han finder ud af, at der er et problem.

Sørg derfor for at være klar ved telefonen, så du kan sørge for, at chaufføren kan komme til at levere forsendelsen som aftalt.

fraga6.png

Kan I komme indenfor et kortere tidsinterval?

Nej, vi har typisk et tidsrum for levering mellem kl. 18.00-22.00. Vi har desværre ikke mulighed for, at afvige fra dette.

Vi sender derimod en SMS, hvor du kan følge din forsendelse og se, hvornår det bliver din tur til at tage imod din vare.

skriv.png

Har du andre spørgsmål?

Kontakt os enten via linket, eller ring på telefon nr. 70 20 20 15