Anvendelse
Disse betingelser gælder for alle leverancer og tjenester udført af Best Transport (herefter "Best Transport"). Ved at benytte vores tjenester accepterer du disse betingelser. Vi forbeholder os retten til at ændre betingelserne uden forudgående varsel.
Kundens Ansvar for Emballage
Kunden har altid ansvaret for, at varerne/forsendelsen er omhyggeligt indpakket før transporten. Best Transport kan tilbyde at hjælpe med emballage som tilkøb. Best Transport kan ikke modtage erstatningskrav, såfremt varerne sendes uden emballage eller med utilstrækkelig emballage.
Levering og Modtagelse
Alle transportopgaver/forsendelser skal underskrives af modtageren. Ofte er det Best Transports kundes kunde, der modtager forsendelsen. Det er kundens ansvar at informere sin kunde om, at leveringen er udført, når der er underskrevet for modtagelsen af varen. Forsendelsen anses for lovligt udført, når der er underskrevet for modtagelsen af varen.
Forsikring og Ansvar
Varer er forsikret i henhold til transportlovgivningen §(32-39), NSAB 2015 §24-26 formidler § 15-23 og CMR-lovgivningen §29; dvs. 8,33 SDR pr. kg eller maksimalt varens værdi. Det er kundens eget ansvar at tegne ekstra forsikring udover det, der er beskrevet her, såfremt det kræves.
Særlige Krav til Levering
Såfremt kunden har særlige krav til udførelse af leveringen, eksempelvis temperaturkrav, løfteprocedurer m.m., skal dette aftales skriftligt og bekræftes skriftligt af Best Transport. Det skal også fremgå i forsendelsesdokumentet/elektronisk overførte data samt mærkes på lasten.
Force Majeure
Vores chauffører er aldrig ansvarlige for tab på grund af pludselige og uforudsete hændelser, der forekommer uden for chaufførens kontrol.
Anmeldelse af Skade
Besigtigelse og Dokumentation
Forsikringsbeløb
Best Transport tilbyder en række post- og logistikløsninger til både private og erhvervskunder:
Priserne på vores tjenester varierer afhængigt af forsendelsens type, vægt, dimensioner og destination. For en nøjagtig prisberegning kan du besøge vores hjemmeside eller kontakte vores kundeservice.
Eksempel på priser:
Alle priser er inkl. moms.
Hvis du har spørgsmål eller klager vedrørende vores tjenester, bedes du kontakte os:
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 2 arbejdsdage. Hvis du ikke er tilfreds med vores håndtering af din klage, kan du rette henvendelse til Trafikstyrelsen.